مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مهار آتش سوزی انبار علوفه يک دامداری در فشافویه

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری حسن آباد فشافویه از مهار آتش سوزی يک انبار علوفه دامی در حسن آباد خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری از فشافویه مسعود محبی آشتیانی رئیس ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری حسن آباد فشافویه اعلام کرد : عوامل آتش‌نشانی شهرداری حسن آباد ساعت ۱۲ بامداد روز پنجشنبه ۵ آبان با اطلاع از وقوع یک حادثه آتش سوزی بلافاصله با دو دستگاه خودرو به دامداری حادثه دیده واقع در انتهای خیابان قلعه نو شهر حسن آباد اعزام و اقدام به مهار آتش کردند.

وی ادامه داد : در اين حادثه بيش از ۷۵۰ تن علوفه دامی ذخیره شده در انباری به مساحت هفتصد متر طعمه حريق شد که میزان خسارت آن مبلغ ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری حسن آباد با بيان اينکه هنوز علت اين آتش سوزی مشخص نيست ، اضافه کرد: ماموران در اين حادثه پس از ۱۰ ساعت تلاش بی وقفه به همراه نيروهای ایستگاه های آتش نشانی شمس آباد ، کهریزک و باقرشهر موفق به مهار آتش شده و از سرايت آن به ديگر انبارهای این مجتمع دامداری جلوگيری کردند.

محبی آشتیانی همچنین اظهار کرد : انبار علوفه برای آتش‌سوزي بسيار مستعد بوده و بر همين اساس کشاورزان و دامداران بايد نکات ايمنی را براي جلوگيری از اين اتفاقات به طور کامل در نظر بگيرند. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه