مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

راه اندازی مجتمع انتظامی در بهشت زهرا

در نشست مشترک فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) بر ضرورت تأسیس مجتمع انتظامی در این سازمان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری ، سردار حسین رحیمی صبح روز دوشنبه ۹ آبان‌ماه ضمن حضور در دفتر مدیرعامل سازمان با جواد تاجیک دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این نشست گفت: به منظور ایجاد رفاه برای مراجعان این سازمان مقدس و  و امنیت حداکثری محیط پیرامونی ۵۵۰ هکتاری آن ، سازمان نیاز به مجتمع انتظامی دارد که با ایجاد آن گامی بلند در مسیر حفظ و حراست سازمان بهشت زهرا (س) برداشته خواهد شد .

در این نشست جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز اظهار کرد : خدمات رسانی حداکثری به خانواده متوفیان و ایجاد فضای امن برای حضور در این سازمان شریف و گلزار مطهر شهدا مورد تاکید ماست و نیاز به زیرساخت‌های جدی دارد.

وی افزود: ایجاد این مجتمع ضمن افزایش امنیت پیرامونی در سازمان، موجب خدمات رسانی بهتر و شایسته‌تر به مراجعان به این سازمان خواهد بود.

در ادامه این نشست، رحیمی به همراه مدیرعامل و معاونان سازمان بهشت زهرا (س) ضمن بازدید از محوطه‌های در نظر گرفته شده برای ایجاد مجتمع انتظامی در اطراف محور واصل گلزار شهدا به حرم مطهر امام (ره)  دستورات لازم مبنی بر تجهیز کلانتری مربوطه و تقویت گشتی‌ها در سطح سازمان و جلوگیری از تکدی گری و سرقت‌ها را صادر کرد.

در این نشست علاوه بر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) ، معاون فنی و عمرانی و فرمانده بسیج سازمان ، همچنین سرکلانتر ۱۰ فاتب ، رئیس کلانتری ۲۰۵ صحن امام (ره) و رئیس پلیس منطقه ۱۹ حضور داشتند.

منبع خبرگزاری مهر
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه