مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مهار آتش سوزی انبار علوفه يک دامداری در فشافویه

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری حسن آباد فشافویه از مهار آتش سوزی يک انبار علوفه دامی در حسن آباد خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری از فشافویه مسعود محبی آشتیانی رئیس ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری حسن آباد فشافویه اعلام کرد : عوامل آتش‌نشانی شهرداری حسن آباد ساعت ۱۲ بامداد روز پنجشنبه ۵ آبان با اطلاع از وقوع یک حادثه آتش سوزی بلافاصله با دو دستگاه خودرو به دامداری حادثه دیده واقع در انتهای خیابان قلعه نو شهر حسن آباد اعزام و اقدام به مهار آتش کردند.

وی ادامه داد : در اين حادثه بيش از ۷۵۰ تن علوفه دامی ذخیره شده در انباری به مساحت هفتصد متر طعمه حريق شد که میزان خسارت آن مبلغ ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری حسن آباد با بيان اينکه هنوز علت اين آتش سوزی مشخص نيست ، اضافه کرد: ماموران در اين حادثه پس از ۱۰ ساعت تلاش بی وقفه به همراه نيروهای ایستگاه های آتش نشانی شمس آباد ، کهریزک و باقرشهر موفق به مهار آتش شده و از سرايت آن به ديگر انبارهای این مجتمع دامداری جلوگيری کردند.

محبی آشتیانی همچنین اظهار کرد : انبار علوفه برای آتش‌سوزي بسيار مستعد بوده و بر همين اساس کشاورزان و دامداران بايد نکات ايمنی را براي جلوگيری از اين اتفاقات به طور کامل در نظر بگيرند. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.