مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

روز باشکوه کشتی فشافویه

یک دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهدای فشافویه گرامیداشت هفته تربیت بدنی در شهر حسن آباد برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری از فشافویه هیئت کشتی فشافویه روز جمعه ۲۹ مهرماه یک دوره مسابقه کشتی آزاد داخلی بین باشگاه های آکادمی کشتی شهید همت و باشگاه قهرمانی شهدا در سالن کشتی حوزه بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی برگزار کرد .

شاگردان اسماعیل بهکار از باشگاه شهدا و کشتی گیران باشگاه شهید همت با هدایت مهدی محمدی در رده های مختلف به رقابت پرداختند که در حساس ترین آنها نیما صفاری در نبردی نفسگیر سعید پروانه را مغلوب کرد و عنوان فنی ترین کشتی گیر را برای باشگاه شهید همت به ارمغان آورد .

در پایان این تورنمنت داخلی که با استقبال بالای ورزش دوستان فشافویه روبرو گردید در مجموع امتیازهای کسب شده باشگاه آکادمی شهید همت هیئت کشتی فشافویه توانست عنوان برتر را از آن خود کند و شاگردان محمدی جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر بردند

در حاشیه این رقابت ها توسط هیئت کشتی از خانواده شهیدان روغنی ، کلیان و کرمانی از شهدای والامقام فشافویه ، مدیران شهری ، مسئولین ورزشی ، خیرین ورزش یار ، فرماندهان انتظامی شهر و چهره های پیشکسوت ورزشی به منظور حمایت های ویژه از ورزش کشتی با اهدای دسته گل تجلیل بعمل آمد.

رقابت های یک روزه کشتی در فشافویه با حمایت مالی فروشگاه هفت شعبه حسن آباد به مدیریت مسعود کاظمی و شیرینی شاهدخت به مدیریت نبی الله نوروزی با معرفی نفرات اول به کار خود پایان داد .

عکس:محمدی فیروزجائی

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه