مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراسم تجلیل از خبرنگاران در شورای شهر حسن آباد برگزار شد

عصر امروز به همت شهرداری وشورای اسلامی شهر حسن آباد مراسم روز خبرنگار در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر حسن آباد برگزار و از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛عصر امروز به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری به همت شهرداری و شورای شهر حسن آباد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر حسن آباد برگزار شد .

در این مراسم حسن ایلانلو رئيس شورای شهر حسن آباد ضمن تبریک روز خبرنگار و اشاره به جایگاه و حرفه ی سخت خبرنگاری گفت :خبرنگاری یک حرفه بسیار سخت و مشقت آور است که خبرنگار باید در کنار شم خبرنگاری عشق به کار خود داشته باشد زیرا شرایط سخت این کار و عواید مالی کم شرایط کار را برای یک خبرنگار بسیار سخت می کند که اگر عشق به کار خود نداشته باشد در بین راه از این حرفه کنارگیری می کند و در نهایت می توان گفت خبرنگاری عشق و تعهد است .

وی از خبرنگاران شهرستان ری در راستای پیگیری و انعکاس مشکلات شهر حسن آباد تشکر کرد .

در ادامه این مراسم شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت : یکی از خصلت های اصلی خبرنگاران موفق جسارت است که در کنار عشق و تعهد و علم خبرنگاری باعث می شود مشکلات و معظلاتی که شاید هیچ کس در مورد آن صحبت نمی کند یا از چشم همه دور مانده است را با نهایت شهامت بازگو و به دنبال رفع و حل آن مشکل باشد .

وی با توجه به دوری شهر حسن آباد از مرکز شهرستان ری از خبرنگاران خواست تا بیشتر به مشکلات و معضلات شهر حسن آباد فشافویه بپردازند . در این مراسم یکی از خیابان های شهر حسن آباد در راستای تجلیل از مقام شامخ خبرنگاران به نام خبرنگار نام گذاری شد و از تابلوی نام خیابان رونمایی شد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در این مراسم تقدیر شد .

لازم به ذکر است این مراسم به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه برگزار شد .

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه