مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ورزشکاران مراقب باشید !!کشف 500 کیلوپودر و 100هزار قرص مکمل تقلبی در شهرری

فرمانده انتظامي شهرری از کشف یک باب کارگاه تولیدی مکمل های ورزشی تقلبی ، خبر داد و گفت: از این مکان 100 هزار قرص و 500 کیلو پودر تقلبی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ “دوستعلی جليليان” در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید و توزیع مکمل های بدنسازی تقلبی در محدوده “قلعه نو”  شهرری بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی، محل کارگاه را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به نشانی کارگاه اعزام و در بازرسی از این محل موفق به کشف بیش از 100 هزار عدد قرص ، و 500 کیلو پودر انواع مکمل دارویی و تقلبی و مقادیر زیادی از انواع ظروف و قوطی های خالی با مارک های مختلف معتبر دارویی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش داروهای تقلبی مکشوفه را 7میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه پلیس ری با سوداگران مرگ و مواردی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد برخورد خواهد کرد ، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از موارد این چنینی از طریق شماره 110 پلیس را در جریان موضوع بگذارند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه