مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 12 تن آرد قاچاق در شهرری

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف ۱۲ تن آرد و ۳ قاچاقچی حرفه‌ای در شهرری که قصد خروج آرد از کشور را داشتند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،داریوش جمشیدی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، گشت مشترک فرمانداری، بخشداری و اصناف شهرستان ری حین بازرسی به ۵ دستگاه نیسان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه دو خودرو اقدام به فرار کرده و سه خودرو توقیف شدند، گفت: در بازرسی از این نیسان‌ها تعداد ۳۰۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی که بدون مجوز قانونی و با هدف توزیع خارج از شبکه بود، کشف و ضبط شد.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: ارزش ریالی آرد کشف شده ۳۰۰ میلیون تومان بود که برای انجام تحقیقات تکمیلی پرونده تخلف در مراجع قضایی تشکیل شد.

جمشیدی در ادامه بیان کرد: ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند که طبق اسناد کشف شده، قاچاقچی حرفه‌ای هستند و روزانه حدود ۴۰۰ کیسه آرد را به صورت قاچاقی از مرز کشور خارج کرده و به کشورهای همجوار ارسال می‌کردند.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه