مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس بنیاد شهید ری:از همه ظرفیت ها برای ساماندهی معیشت ایثارگران در اولویت استفاده می‌کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری:از تمام ظرفیت‌ها و مشارکت سایر دستگاه‌ها برای ساماندهی معیشت ایثارگران در اولویت استفاده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، حسین نصراله با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت رسانی و افزایش سطح کیفی معیشت ایثارگران افزود:از تمام ظرفیت‌ها برای ساماندهی معیشت ایثارگران در اولویت استفاده می‌کنیم و این امر نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به جلب مشارکت سایر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه شریف ایثارگری افزود:با توجه به حجم پرونده‌های ایثارگران در شهرستان ری، جانبازان زیر ۲۵ درصد و فاقد درآمد مراجعات بسیاری را به بنیاد دارند، که با مدیریت منابع موجود و جلب مشارکت، بتوانیم بخشی از نیاز‌های این عزیزان را برطرف نماییم.

نصراله حمایت از ایثارگران کمتر برخوردار را از اولویت‌های بنیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰۰ نفر از رزمندگان و جانبازان معسر (جانبازان زیر ۲۵ درصد غیر شاغل) شهرری در مرحله برقراری و افزایش مستمری هستند که این امر با جلب مشارکت‌های برون سازمانی و تعامل با سایر دستگاه‌ها در راستای خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اولویت‌های بنیاد است.

با دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرار است نسبت به برقراری یا افزایش مستمری ۱۰ هزار نفر از ۴۰ هزار نفر جمعیت معسرین (جانبازان زیر ۲۵ درصد غیر شاغل) کشور اقدام شود.

شهرستان ری دارای ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده است که این شهرستان ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه