مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیر تلفن های همراه در شهرری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ زورگیر حرفه ای و سارق تلفن همراه شهرری با ۱۵فقره اعتراف به سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره موبایل قاپی از شهروندان با توجه به حساسیت موضوع تیم عملیات سریعاً در محل حاضر و مشخصات سارقان از مال باخته اخذ و به تیم های گشت انتظامی مستقر در محدوده اعلام شد.

وی افزود: با اجرای طرح مهار در محدوده شهرری یک دستگاه موتور سیکلت دو ترک را با مشخصات اعلامی مشاهده که به محض مشاهده ماموران سریعاً از محل متواری و تعقیب و گریز برای دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه پس از چند دقیقه تعقیب و گریز موتورسیکلت متوقف و ترک نشین موتورسیکلت دستگیر شد، گفت: در این عملیات تلفن همراه مال باخته کشف و متهم به سرقت تلفن همراه با همکاری همدستش معترف شدند.

سرهنگ جلیلیان افزود: در ادامه پی جویی های انتظامی همدست متواری در مخفیگاهش دستگیر و هر ۲ متهم به ۱۵فقره موبایل قاپی در محدوده شهرری معترف اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۳مال باخته شناسایی و متهمان با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه