مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

«حمیدرضا روئين احمدی» مدیر رسانه‌ای هتل‌های هما شد

حمیدرضا روئين احمدی به عنوان مشاور رسانه‌ای مدیرعامل و مدیر امور رسانه‌ای هتل‌های زنجیره‌ای هما در سراسر کشور معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،با حکم دکتر ابراهیم کاظمی مومن مدیرعامل گروه هتل‌های زنجیره‌ای هماحمیدرضا روئين احمدی به عنوان مشاوره رسانه‌ای مدیرعامل و مدیر امور رسانه‌ای هتل‌های زنجیره‌ای هما در سراسر کشور منصوب شد.

ابراهیم کاظمی مومن مدیرعامل جدید گروه هتل‌های هما از مدیرانی است که در دولت سیزدهم در این سمت انتخاب شد که سوابقی همچون معاون مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور را در کارنامه خود دارد.

گروه هتل‌های هما مهمترین شرکت‌ فعال حوزه صنعت گردشگری کشور است که صددرصد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است. این شرکت با 5 هتل 5 ستاره و حدود 1000 اتاق و سوئیت و بیش از 800 نفر نیروی انسانی متخصص و کارآزموده یکی از برترین و مطرح ترین برندهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که به دلیل مکان گزینی و موقعیت جغرافیایی انحصاری، جایگاه برتری را در ارائه خدمات به مسافران، گردشگران داخلی و خارجی و میهمانان و مقامات سیاسی و دیپلماتیک کشور دارد.

حمیدرضا روئين احمدی یکی از فعالان رسانه ای شهرستان ری و مدیرمسئول پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی جنوب استان تهران است .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه