مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نخستین شعبه حل اختلاف تخصصی در ری ایجاد می‌شود

نخستین‌شورای حل اختلاف تخصصی در شهرری ایجاد می شود در این شعبه به پرونده های اختلافات صنفی پرداخته می‌شود و در این راه از افراد معتمد و مجموعه‌ اتاق اصناف کمک گرفته می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، صبح امروز داریوش قاسمی زاده رئیس دادگستری، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری و عیوضخانی رئیس مجتمع شورای حل اختلاف شهرری به منظور ایجاد شعبه ویژه و اختصاصی صنوف در محل اتاق اصناف حضور یافتند.
در این برنامه داریوش قاسمی زاده رئیس دادگستری شهرری ضمن تقدیر از عملکرد اتاق اصناف در کنترل بازار و کشفیات قابل توجه کالاهای اساسی اظهار داشت: ایجاد شعبه حل اختلاف با همکاری همه جانبه اتاق اصناف شهرستان ری به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش صلح و سازش بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: در این شعبه به پرونده های اختلافات صنفی پرداخته می‌شود و در این راه از افراد معتمد و مجموعه‌ اتاق اصناف کمک گرفته می شود.
رئیس دادگستری شهرستان ری در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم تا در روزهای آینده با هماهنگی رئیس شورای حل اختلاف و سرپرست شورای حل اختلاف ری این مهم را اجرایی کنیم.


در ادامه غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری ابراز داشت: در حال حاضر بهترین نوع پایان پرونده ها اصلاح ذات البین است که امیدواریم با همکاری اتاق اصناف شهرستان ری این موضوع عملیاتی شود و از ظرفیت اتاق اصناف برای شرح و سازش استفاده خواهد شد.
وی افزود: ارتباط خوب و سازنده اتاق اصناف شهرستان ری و همکاران باعث شده در زمینه کاهش اختلافات انتظار ما از اتاق اصناف افزایش یافته و به دنبال اختصاص شعبه مربوطه هستیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه