مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازداشت عاملان نزاع میدان معلم شهرری 

فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت ۶ نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان معلم شهرری با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه افزود: خبری در خصوص درگیری و ایجاد رعب و وحشت در میدان معلم شهرری از طریق شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران تعدادی از اراذل و اوباش را که در حال درگیری با استفاده از سلاح سرد قمه و چاقو مشاهده و در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه ۶ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر و تعدادی قمه و چاقو از آنها کشف کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه تمامی متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بودند، افزود: در تحقیقات انجام شده متهمان علت نزاع و درگیری را اختلافات قبلی بین طرفین و چشم در چشم شدن بیان کردند، که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: شهرستان ری جای اوباشگری و حضور اراذل و اوباش نیست و هر شخص یا اشخاصی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس ری با سرعت و قدرت برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه