مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرقت النگوهای زن جوان توسط راننده زورگیر در شهرری

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری از دستگیری راننده زورگیری که با تهدید زن جوان، النگوهایش را با انبر قیچی و سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سرهنگ، کارآگاه “حیدر گودرزی” بیان داشت: 23 اسفند ماه سال گذشته خانم جوانی  به پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرستان ری مراجعه و اظهار کرد،  به همراه پسر بچه 5 ساله ام به قصد خرید پوشاک  از خانه خارج و در پاسگاه نعمت آباد سوار بر یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ شدیم. ولی راننده تغییر مسیر داده و پس از رفتن به سمت بیابان های شهر با تهدید چاقو و استفاده از انبر دست النگو هایم را بریده و پس از سرقت به سرعت از محل گریخت.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پایگاه قرارگرفت و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم راننده پراید به اسم “نادر ” 35 ساله شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری ابراز داشت: با انعکاس موضوع به مرجع قضائی، دستور دستگیری نادر صادر و در یک عملیات پلیسی  24 فروردین ماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت:  متهم در ابتدا منکر هرگونه بزهی بود ولی  در مواجهه حضوری با شاکی و مستندات موجود، ناگزیر به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: متهم با  دستور قضائی روانه زندان شد و تحقیقات پلیسی کماکان در خصوص کشف اعمال مجرمانه مشابه احتمالی از سوی متهم با جدیت ادامه دارد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه