مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دهمین نمایشگاه طرح رعد در شهرستان ری برپا شد

نمایشگاه دهمین مرحله از طرح رعد با حضور فرمانده انتظامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ری روز سه شنبه در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برپا شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در حاشیه این نمایشگاه از نحوه کشفیات و دستگیری متهمان گزارشی ارائه کرد.

براساس این گزارش، در این نمایشگاه کشفیات پلیس و فرماندهی شهرستان ری شامل انواع سلاح گرم و سرد، انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی، گوشی تلفن همراه و تبلت و همچنین لوازم جانبی گوشی تلفن همراه به نمایش درآمد. 

در این نمایشگاه همچنین شماری از اتباع غیرمجاز و متهمان سرقت و اراذ اوباش نیز حضور داشتند که از نزدیک مسائل و مشکلاتشان را با دادستان و مسئولان حاضر درمیان گذاشتند.  

۲۲۵ متهم در تمامی جرائم دستگیر و ۲۵ باند منهدم گردید

سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت : طی ۴۸ ساعت گذشته با تلاش های شبانه روزی و رصدهای انجام شده توسط همکارانم در کلانتری ها ، پلیس های تخصصی و یگان امداد ، تعداد ۲۲۵ متهم در تمامی جرائم دستگیر و ۲۵ باند منهدم گردید.

وی افزود:  ۱۶۹ نفر سارق دستگیر ، ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف ، ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف ، ۳۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر ، حدود یک کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف ، دستگیری ۱۰ نفر منجر به کشف حدود ۳۳۰۰ لیتر مشروبات الکلی ، ۱۴ قبضه سلاح گرم و ۶۸ قبضه سرد کشف ، ۴۲۶ نفر اتباع غیر مجاز جمع آوری و تمامی متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

ارزش اموال مکشوفه حدود ۳۶۰ میلیارد ریال برآورد شده

جلیلیان ادامه داد: اتباع جمع آوری شده با دستور قضائی جهت طرد از کشور تحویل اردوگاه عسگرآباد گردیدند و ارزش اموال مکشوفه حدود ۳۶۰ میلیارد ریال برآورد شده و از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مشابه سال گذشته در بحث جرائم خشن ۲۴٪ درصد کاهش ، در تمامی وقوعات ۱۳٪ درصد کاهش ، کشف اموال مسروقه ۱۹٪ افزایش و دستگیری سارقان ۴۵٪ افزایش داشته ایم و ۷۲٪ درصد پرونده های غیر امنیتی نیز به مراکز مشاوره ارجاع گردیده اند .

نمایشگاه دهمین مرحله از طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری با حضور سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری ، حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ،  نوفرستی دادستان ، یزدی خواه معاون دادستان و قاسمی زاده رئیس دادگستری شهرستان ری در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری به اجرا در آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه