مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

وزیر دادگستری از اداره کل تعزیرات شهرستان های استان تهران در شهرری بازدید کرد

وزیر دادگستری با حضور در ساختمان تعزیرات شهرستان‌های استان تهران از این مجموعه بازدید کرد.

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری صبح امروزیکشنبه با حضور در ساختمان تعزیرات شهرستان‌های استان تهران از این مجموعه بازدید کرد.

وزیر دادگستری در این بازدید در جمع کارکنان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کارکنان خواستار کاهش زمان رسیدگی به پرونده های تعزیراتی شد و خطاب به پرسنل این مجموعه گفت: زمان ارجاع و ثبت پرونده ها باید واقعی و کوتاه باشد و از اطاله دادرسی پرهیز کنید.

رحیمی وظیفه کارکنان تعزیرات حکومتی در شرایط کنونی را بسیار حساس و مهم توصیف کرد و افزود: باید دقت کنیم در حق مردم اجحافی صورت نگیرد و رسیدگی سریع همراه با دقت در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش های مختلف مجموعه حضور یافت و پای درد دل و مشکلات کارکنان تعزیرات نشست و با تک تک آنان صحبت کرد.

همچنین در این بازدید ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان مردمی و کارکنان این مجموعه در کم و کیف روند کار تعزیرات شهرستان های تهران قرار گرفت و در خصوص برخی از درخواست های مردمی، دستورات لازم را صادر کرد.

رحیمی حضوری بیش از 3 ساعته در ساختمان تعزیرات شهرستان های استان تهران داشت و این مهلت فرصتی شد تا برخی مراجعان و کارکنان مشکلات خود را مکتوب کرده و به وزیر دادگستری بدهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه