مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر:آغاز فعالیت مرکز بانوان و خانواده فرهنگسرای عطر نرگس

باقرشهر- شهردار باقرشهر از آغاز فعالیت مرکز بانوان و خانواده در فرهنگسرای عطر نرگس پس از 2 سال تعطیلی این فرهنگسرا خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر؛ دکتر محسن قضاتلو شهردار باقرشهر در آیین آغاز فعالیت مرکز بانوان و خانواده فرهنگسرای عطر نرگس گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریتی راه اندازی مرکز تخصصی بانوان میباشد که با برنامه ریزی و فضا سازی مناسب پس از ۲ سال تعطیلی، فرهنگسرای عطر نرگس بدین منظور آماده و اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بحث خانواده و موضوعات مربوط به آن هم از حیث توانمندسازی و هم مشاوره و اهمیت موضوع مادر و فرزند نیازمند رسیدگی بیشتر و مشارکت همه ارگانها را طلب مینماید.

ایشان بیان کرد: در موضوع مسئولیت اجتماعی CSR با شرکتهای صنعتی در حریم باقرشهر جلسات متعددی برگزار شده که برخی از این صنایع آمادگی خویش را برای آموزش و توانمندسازی و فنی و حرفه ای اعلام نموده اند که با توجه به ضروریات و نیازها میتوان از خدمات اجتماعی آنان در آموزش این بانوان بهره جست.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، با تشکیل ستاد استقبال از بهار در ماههای گذشته ، نسبت به فضاسازی محیطی در حوزه های زیباسازی ، امور شهر ، فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک اقدامات مناسبی برای رفاه شهروندان صورت گرفته است.

ایشان با اشاره به روز درختکاری گفت:با مشارکت مجموعه مدارس سلام و با حضور دانش آموزان با هدف اشاعه حفظ و نگهداری فضای سبز و محیط زیست تعداد ۲۵۰ نهال مثمر در مساحتی به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع، نسبت به کاشت درخت اقدام شد که یک کار کم نظیر در استان تهران بود و همچنین در طی یک تفاهم نامه مقرر شد کلیه امورات حفظ و نگهداری نیز توسط مجموعه مدارس سلام صورت پذیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه