مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چهارشنبه آخر سال آرامی نسبت به سال های قبل در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد

شهرستان ری – فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت امسال نسبت به سالهای قبل چهارشنبه آخر سال آرامتری را سپری کردیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت : هرساله در مراسم چهارشنبه آخر سال عده ای با استفاده از مواد محترقه و منفجره پرخطر ، غیر مجاز و آتش زا علاوه بر اخلال در نظم و امنیت عمومی ، موجبات وقوع آتش سوزی های گسترده و بروز ضایعات جبران ناپذیر جانی و مالی برای شهروندان عزیز را رقم می‌زدند .

وی افزود : بحمدالله در چهارشنبه آخر امسال باتوجه به تمهیدات اتخاذ شده، آموزش همگانی، اطلاع رسانی به موقع و مؤثر رسانه ها و مطبوعات خاصه رسانه ملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و تعامل سازمانها و دستگاههای امدادی ذیربط با نیروی انتظامی و همکاری و هوشیاری مردم فهیم و آگاه به ویژه جوانان و والدین آنان ، شاهد بروز کمترین حوادث و وقایع ناگوار در این خصوص نسبت به سنوات گذشته در شهرستان ری بوده ایم.

لذا اینجانب وظیفه خود می‌دانم بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از تعامل وهمکاری همه سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی و به ویژه مردم شریف و عزیز شهرستان ری در این خصوص ابراز نمایم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه