مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

لزوم افزایش سهمیه طرح ترافیک به آژانس‌های شهرستان ری / طرح ساماندهی نمایشگاه‌های خودرو در حسن‌آباد و قیام دشت اجرایی می‌شود

محمدرضا سلطان مرادی رئیس اتحادیه صنف تاکسی سرویس و نمایشگاه اتومبیل در دیدار با اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به مشکلات این صنف اظهار داشت: تعداد واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه 366 واحد و شامل 211 واحد تاکسی سرویس، 34 واحد دفاتر کرایه اتوبوس و مینی‌بوس، 12 واحد پیک موتوری و 109 واحد نمایشگاه اتومبیل فعال است و 59 واحد صنفی نیز در حال صدور پروانه کسب می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،محمدرضا سلطان مرادی رئیس اتحادیه صنف تاکسی سرویس و نمایشگاه اتومبیل در دیدار با اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به مشکلات این صنف اظهار داشت: تعداد واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه 366 واحد و شامل 211 واحد تاکسی سرویس، 34 واحد دفاتر کرایه اتوبوس و مینی‌بوس، 12 واحد پیک موتوری و 109 واحد نمایشگاه اتومبیل فعال است و 59 واحد صنفی نیز در حال صدور پروانه کسب می‌باشند.
وی افزود: تاکسی‌سرویس‌ها در حال حاضر با مشکلات سوخت مواجه هستند و در حدود یک سال است که طرح سوخت یارانه‌ای حذف‌شده است.
رئیس اتحادیه صنف تاکسی سرویس و نمایشگاه اتومبیل با بیان اینکه 6 هزار راننده در سطح شهرستان ری فعال هستند که از بیمه برخوردار نیستند، گفت: در صورت عدم حمایت از صنف باوجود اسنپ و تپسی پیش‌بینی می‌شود که تا 5 سال آینده اتحادیه تاکسی سرویس وجود نداشته باشد.
سلطان مرادی تصریح کرد: اختصاص سهمیه طرح ترافیک به شهرستان ری با وجود 211 واحد صنفی باید رسیدگی شود زیرا که در سال‌های گذشته با کاهش این طرح مواجه بودیم و در حال حاضر تنها 100 سهمیه طرح ترافیک به شهرستان اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: در ارتباط با سد معبر نمایشگاه داران در باقرشهر اقداماتی انجام شد و واحدهایی که پل مازاد داشته و سد معبر داشتند از سوی اداره اماکن و شهرداری پلمب شدند و این طرح در شهر حسن‌آباد و قیام دشت نیز انجام خواهد شد تا علاوه بر ساماندهی از سد معبرهای خودروهای آن‌ها جلوگیری شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه