مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حمل بار در شهرستان ری مشمول دریافت بارنامه دولتی نشود / لزوم رسیدگی به اتوبارهای فاقد پروانه کسب

مهدی کریمیان رئیس اتحادیه کامیون داران شهرستان ری مطرح کرد

شهرستان ری – مهدی کریمیان رئیس اتحادیه کامیون داران شهرستان ری در دیدار با اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به مشکلات این صنف اظهار داشت: در حوزه سرزمینی شهرستان ری و حتی در شهرک صنعتی شمس‌آباد کلیه صنوف از اتحادیه‌های مربوطه در شهرستان پروانه فعالیت کسب می‌کنند اما کامیون‌های عبوری از پلیس‌راه که در مسیر شهرک صنعتی شمس‌آباد و مرکز شهرستان وجود دارد می‌بایست بارنامه دریافت کنند.

مهدی کریمیان رئیس اتحادیه کامیون داران شهرستان ری در دیدار با اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به مشکلات این صنف اظهار داشت: در حوزه سرزمینی شهرستان ری و حتی در شهرک صنعتی شمس‌آباد کلیه صنوف از اتحادیه‌های مربوطه در شهرستان پروانه فعالیت کسب می‌کنند اما کامیون‌های عبوری از پلیس‌راه که در مسیر شهرک صنعتی شمس‌آباد و مرکز شهرستان وجود دارد می‌بایست بارنامه دریافت کنند.
وی افزود: بر اساس قانون دریافت بارنامه برای سفرهای خارج از شهر ضرورت دارد اما خودروهای سنگین حامل بار از شهرک صنعتی به تهران یا ری با وجود داخلی بودن این سفرها موظف به ارائه بارنامه دولتی هستند.
رئیس اتحادیه کامیون داران شهرستان ری با بیان اینکه پلیس‌راه برای عبور و مرورهای برون‌شهری است گفت: به‌طور میانگین روزانه بیش از 1300 خودروی حامل بار از شهرک صنعتی به سمت تهران، ری و حومه تردد می‌کنند که همگی موظف به ارائه بارنامه دولتی هستند لذا با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و نظر مساعد فرماندار ویژه شهرستان ری محل استقرار پلیس‌راه باید تغییر کند و به بعد از شهرک صنعتی منتقل شود.
کریمیان تصریح کرد: این صنف در زمینه سهم سوخت دستگاه‌های راه‌سازی مانند بیل مکانیکی، غلطک، گلایدر و.. با مشکل مواجه است و عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها وجود دارد.
وی ادامه داد: دارندگان خودروهای سنگین این روزها برای تأمین لاستیک، لوازم‌یدکی کامیون‌ها و … با مشکلاتی مواجه هستند.
رئیس اتحادیه کامیون داران شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به اتوبارهای فاقد پروانه کسب و ممانعت از تبلیغات واحدهای غیرقانونی به منظور جلوگیری از سرقت بار ضروری است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه