مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پایگاه امداد و نجات فشافویه به زودی در خدمت مردم جنوب تهران

فشافویه – پایگاه امداد و نجات فشافویه با کمک خیر سلامت کشور در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع در حال احداث است که با پیش بینی های انجام شده در صورت همراهی مسئولان تا پایان سال 1401 در خدمت مردم جنوب تهران قرار می گیرد

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حبیب اله نجفیان رییس هیئت مدیره شرکت دام گستر و خیر سلامت شهرستان ری در دیدار اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری اظهار داشت: بخش فشافویه شهرستان ری در مسیر تردد استان‌های جنوبی کشور قرار دارد که تصادفات جاده‌ای زیادی در این محورها اتفاق می افتد و اکثر مصدومان، پیش از انتقال به بیمارستان جان‌ خود را از دست می دهند.

وی گفت: باتوجه به حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی فشافویه و درخواست های هلال احمر و اورژانس، ۲۵ هزار مترمربع زمین در جنب پلیس راه حسن آباد یادمان فرزندم مرحوم سپهر نجفیان برای نجات جان مصدومان، به پایگاه امداد و نجات جاده ای اختصاص دادم.

این خیر افزود: مهرماه سال جاری پایگاه اورژانس در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و پایگاه هلال احمر در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد تا عملیات احداث این پایگاه‌ها را اجرایی کنیم.

نجفیان با بیان اینکه برخی از مسئولان با سنگ اندازی ها، مانع تراشی ها و مخالفت های خود، مانع انجام این کار شدند، ادامه داد: نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز برای خدمت رسانی به رانندگان و مسافران عبوری در این مسیر احداث کردیم.

وی بیان کرد: احداث پایگاه امداد و نجات باعث افزایش سرعت عمل پرسنل هلال احمر و اورژانس در هنگام بروز حوادث ترافیکی و کاهش زمان رسیدن آمبولانس بر بالین مصدومان جاده‌ای خواهد شد.

اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری درخصوص عدم هماهنگی دستگاه‌ها و مانع تراشی برای احداث پایگاه امداد و نجات در این محور پرحادثه، موضوع را از فرماندار ری پیگیری کردند.

پیگیری فرماندار برای موافقت اصولی زمین

حسین توکلی کجانی با اشاره به موقعیت خاص ارتباطی منطقه فشافویه با ۱۷ استان کشور توسعه پایگاه‌ جاده ای در این محور را لازم دانست و گفت: با پیگیری های انجام گرفته، موافقت اصولی زمین انجام شد و ان‌شاالله کمیسیون نیز با نظر مساعد موافقت کند.

وی افزود: طبق قانون حفظ اراضی زراعی کلیه دستگاه ها باید برای تغییر کاربری مجوز بگیرند لذا در این خصوص پیگیری ها و اقدامات لازم را انجام دادیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران طی مکاتبه از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران درخواست موافقت تغییر کاربری را داده است تا در کمیسیون تبصره ماده ۱ بررسی شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه