مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بررسی مشکلات فاضلاب شهری در دستورکار مدیریت شهرداری  کهریزک

کهریزک -جلسه بررسی و پیگیری مشکلات فاضلاب شهری شهرک های تازه تاسیس کهریزک با حضور شهردار و رئیس آبفای کهریزک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ جلسه بررسی و پیگیری مشکلات فاضلاب شهری شهرک های تازه تاسیس کهریزک با حضور شهردار و رئیس آبفای کهریزک برگزار شد.

علی کلهر؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: پیرو رفع مشکلات فاضلاب شهری که از سوی ساکنان شهرک ها در میز خدمت مطرح شد، جلسه ای با حضور مهندس حقیقی، رئیس آبفای منطقه ای کهریزک برگزار شد و مقرر شد پس از بررسی های کارشناسی تفاهم نامه ای بین شهرداری و اداره آبفا منعقد گردد تا  بر اساس آن بتوانیم با مشارکت این دو نهاد اجرایی هرچه سریع تر معضلات فاضلاب شهری را مرتفع کنیم.

وی افزود: در این جلسه موضوعات بهبود کمیت و کیفیت آب آشامیدنی نیز مطرح شد و راهکارهای مناسب درخصوص این مطالبه به حق شهروندان مورو بررسی قرار گرفت.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت بهبود وضعیت آب آشامیدنی و بهسازی شبکه فاضلاب شهری به زودی با عقد تفاهم نامه بین مدیریت شهرداری و آبفا شاهد رفع این معضل در سطح محلات شهر کهریزک خواهیم بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه