مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری یادواره 110 شهید عشایر استان تهران در شهرری

شهرری – یادوراره 110 شهید عشایر استان تهران روز پنجشنبه با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران در سپاه سیدالشهدا(ع) شهر ری برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، یادواره ۱۱۰ شهید عشایر استان تهران روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه در در سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری با حضور خانواده های معزز شهدای عشایر استان برگزار شد.

معاون توسه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به نقش عشایر در هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از کیان ایران اسلامی پرداخت.

مهدی میزبان با بیان اینکه عشایر استان تهران بیش از یکصد شهید تقدیم انقلاب کرده اند، افزود: جامعه تولید کننده عشایر در جنگ اقتصادی نقش به سزایی دارند و در مواقع حساس از جمله جنگ تحمیلی حضوری پررنگ و تعیین کننده ای در دفاع از کشور داشتند.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) نیز در این مراسم عشایر را منبع غیرت، همت، شجاعت، مردانگی و ایثار دانست و گفت: امام خمینی (ره) عشایر را ذخایر واقعی انقلاب و نظام اسلامی ایران می دانستند و عمده رزمندگان دوران دفاع مقدس از جامعه عشایری کشور بودند.

سردار محمد جعفر اسدی افزود: عشایر در کارنامه درخشان خود سابقه بیرون راندن انگلیسی ها از جنوب و روس ها از شمال کشور را دارند که بیانگر تعهد و عشق این قشر به کشور است.

وی با اشاره به اینکه عشایر سلحشور در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه ایستادند، گفت: امروز هم این قشر جان بر کف در قالب مدافعان حرم در خطوط مقدم جبهه مقاومت حضور پر رنگ دارند.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) عشایر را خادمانی توانمند عنوان کرد که برخلاف شهرنشینان که خواسته و ناخواسته موجب آلودگی محیط زیست می شوند فقط در جهت احیای منابع طبیعی گام برمی دارند.

در این مراسم که سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهدا، مهندس اسکندری مدیر حوزه ریاست سازمان امور عشایر ایران و جمعی از مسئولین جهاد کشاورزی و مدیر امور عشایر تهران استان نیز حضور داشتند، از خانواده های شهدای عشایری استان تهران تقدیر به عمل آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه