مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراسم معارفه شهردار باقرشهر برگزار شد /محسن قضاتلو سکاندار شهرداری باقرشهر شد

باقرشهر – صبح امروز با حضور معاونین استاندار تهران مراسم معارفه شهردار باقرشهر برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،مراسم تکریم و معارفه شهردار باقرشهر در سالن همایش های شهرداری باقرشهر با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران ، علی قشقایی  مدیرکل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران ،عابدی معاون عمرانی استاندار تهران ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ، امام جمعه بخش کهریزک ، کلهر شهردار کهریزک ، ترکاشوند شهردار قیامدشت و سایر مسئولین نظامی و انتظامی و شهرستان ری و همچنین خانواده معظم و معزز شهدای باقرشهر در سالن جلسات شهرداری باقرشهر برگزار شد .

در این مراسم سعید استاد فرج سرپرست شهرداری باقرشهر ضمن ارائه ی گزارش اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود بزرگترین مشکل پیش روی شهرداری باقرشهر را مشکلات مالی دانست و افزود ان شا الله به همت شهردار جدید این مشکل که کلید راه و ابزار موفقیت شهرداری است برطرف شود .

وی در پایان از زحمات همکاران خود در شهرداری باقرشهر تقدیر و تشکر کرد و برای شهردار جدید باقرشهر آرزوی موفقیت نمود .

امام جمعه باقرشهر : خدمت رسانی به مردم بزرگترین نعمت خداوند است

حجت الاسلام استیری امام جمعه بخش کهریزک در ادامه این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به حدیثی از امام علی – علیه السلام – (به جابربن عبدالله انصاری) فرمود: ای جابر! هر که از نعمت های خداوندی بیشتر بهره یابد، مردم نیازمند هم بیشتر به او رجوع می کنند، در پاسخ به نیازهای مردم هر که برای خدا برخیزد و بنا بر توانایی هایی که دارد انجام وظیفه کند، تداوم نعمت های خداوندی را فراهم ساخته است و اگر انجام وظیفه نکند، نعمت ها را به زوال و نیستی می سپرد.

امام جمعه باقرشهر در پایان ضمن خسته نباشید به سعید استاد فرج از شهردار جدید باقرشهر درخواست نمود تا ضمن استفاده از نیروهای کار آمد و تیم تخصصی برای رفع مشکلات شهر با ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد جدی داشته باشد.

فرماندار ری : نگاه مدیریت شهری به محله ها بایدعدالت محور باشد

حسین توکلی کجانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دو شهید تازه تفحص شده در شهرستان ری به تاریخچه شهرهایی همانند باقرشهر اشاره کرد و گفت : شهرهای شهرستان ری برای کشور الگوی خوبی بوده است زیرا اگر مشکلات این شهرها و پیرامون تهران حل شود سر ریز مشکلات به پایتخت وارد نمی شود و تاکنون استقلال این شهرها نعمت های فراوانی را برای این شهرها داشته است .

توکلی ضمن اشاره به مشکلات بزرگترین مشکل شهرستان ری را مشکلات زیست محیطی دانست و افزود شهرری به عنوان ورودی تهران حساب می شود و ما در ورودی های پایتخت نمای بصری زیبا و سیمای شهری مناسب نداریم .

وی در بخش دیگر از صحبت های خود به درآمد ارزش افزوده اشاره نمود و سهم باقرشهر و ری از این درآمد را بسیار ناچیز دانست و افزود باید شهرهای ما در آمد پایدار داشته باشند و از سرمایه گذار حمایت شود و این موضوع در دستور کار ما قرار دارد .

توکلی با اشاره به عدالت در توزیع خدمات گفت باید در تمامی محله ها به عدالت خدمات توزیع شود و بافت های فرسوده با حساسیت بیشتری دنبال شود تا انشا الله خدمت گذاران خوبی برای مردم باشیم .

قضاتلو شهردار باقرشهر : امیدوارم خادم خوبی برای مردم باقرشهر باشم

محسن قضاتلو شهردار جدیدباقرشهر با تشکر از مهندس منصوری استاندار تهران گفت ان شا الله خادم خوبی برای مردم باقرشهر باشم و برای من افتخار است همجوار با شهدای گلگون کفن نظام جمهوری اسلامی باشم .

وی با اشاره به دستورات استاندار تهران در خصوص رشد در آمد پایدار و ساماندهی و بالابردن راندمان کاری پرسنل شهرداری گفت این برنامه ها یکی از اولویت های کاری ما است که ان شا الله در کنار رسیدگی به مشکلات شهری بتوانیم خادم خوبی برای مردم باقرشهر باشیم .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه