مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رونمایی از هفت محصول جدید شرکت نفت ایرانول با حضور وزیر کار

شهرری – وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با حضور در شرکت نفت ایرانول از هفت محصول جدید این شرکت رونمایی کرد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حجت الله عبدالملکی روز سه شنبه در آیین رونمایی از هفت محصول جدید شرکت نفت ایرانول در شهرستان ری اظهار داشت: به طور طبیعی یک گروه از محصولات حوزه پتروشیمی، نفت و گاز هستند که در صندوق های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرمایه گذاری های خوبی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه محصولات جدید و با ارزش شرکت نفت ایرانول از امروز وارد بازار می شود، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم بازدهی این مجموعه افزایش یافته و سرمایه گذاری های بیشتری نیز در این زمینه انجام شود.

عبدالملکی ادامه داد: امروز هفت محصول جدید شرکت نفت ایرانول در صنف روغن های موتور، گیربکس و دیزل رونمایی و عرضه آن در بازار آغاز شد که مطابق با استانداردهای ملی  و بین المللی هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خطوط تولیدی این شرکت توسعه یافته و طرح های توسعه ای آن با سرعت خوبی رشد کرده است، اظهار امیدواری کرد: در آمدهای داخلی و صادراتی این شرکت نیز افزایش یابد.

هفت محصول جدید شرکت نفت ایرانول با حضور “حجت‌الله عبدالملکی” وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز سه شنبه در محل پالایشگاه روغن‌سازی تهران رونمایی شد.

شرکت نفت ایرانول تولید کننده روغن موتور و انواع روانکار با بهره گیری از ۲ پالایشگاه بزرگ روغن سازی در تهران و آبادان است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه