مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری زورگیران حسن آباد

حسن آباد – فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 4 زورگیر در حسن آباد فشافویه، خبر داد.

رکنا – “سرهنگ دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته واحد گشت کلانتری 176 حسن آباد در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که مشاجره 4 موتورسوار را با مرد جوانی مشاهده کردند.

وی با اشاره به اینکه موتورسواران به محض مشاهده تیم گشت کلانتری از محل گریختند، افزود: مرد جوان اظهار داشت که موتورسواران با تهدید سلاح سرد قصد سرقت تلفن همراه وی را داشتند که با اعلام اخطار پلیس از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت و ماموران کلانتری موفق شدند، هر 4 سارق را دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلا ح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در این عملیات پلیسی، 6 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند را از متهمان کشف کردند، ادامه داد: هر 4 متهم برای تشکیل پرونده و تحقیقات اولیه به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با بیان اینکه این مطلب که متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بودند اعلام کرد: در تحقیقات انجام شده سارقان ضمن اقرار به بزه انتسابی اعلام داشتند: تمامی گوشی های کشف شده را به همین شگرد زورگیری کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی دیگر مال باختگان در دستور کار کلانتری 176 حسن آباد قرار گرفت و متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه