مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هزینه 200 میلیارد تومانی در جاده های شهرستان ری

شهرستان ری -رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون در قالب آسفالت ریزی، تعویض روکش آسفالت، لکه‌گیری، درزگیری و نیوجرسی گذاری در جاده‌های این شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی انجام شده‌است.

به گزارش انعکاس –رضا حاجتی روز پنجشنبه در گفت و گو باایرنا، اظهار داشت: ۲۷ کیلومتر از جاده قدیم قم ـ تهران در محدوده های پلیس راه حسن آباد و گردنه نعلبندان روکش آسفالت شده و ۱۳ کیلومتر نیز آسفالت حفاظتی سطحی در آزاده راه تهران ـ قم مصرف شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار متر مربع درزگیری و هفت هزار متر مربع لکه گیری در سطح جاده های شهرستان ری انجام شده افزود: بخش عمده این اقدامات عمرانی در آزاده راه تهران ـ قم، جاده قدیم تهران ـ قم، جاده ورامین ری و کمربندی دوم تهران انجام شده است.

حاجتی یادآور شد: ۲۵ کیلومتر از محور کمربندی دوم تهران در محدوده شهرستان ری نیوجرسی گذاری و ترمیم آسفالت شده است که موجب رضایتمندی نسبی رانندگان و شهروندان شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ۶۲ کیلومتر از آزاد راه تهران ـ قم در محدوده شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: این محور که میانگین تردد در آن طی ۲۴ ساعت در حدود ۱۰۴ هزار خودرو و در زمان های پیک ۱۴۰ هزار خودرو است یکی از شاهراه های ارتباطی ۱۷ استان جنوی کشور با تهران است.

حاجتی اضافه کرد: کار نگهداری، روکش آسفالت و نصب علائم آزاده راه تهران ـ قم و جاده قدیم تهران ـ قم و جاده ری ـ ورامین با توجه به حجم ترافیک این محورهای کار بسیار سنگینی است که نیاز به بودجه و ماشین آلات بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان ری دارای پنج راهدارخانه و انواع ماشین آلات سنگین است، یادآور شد: خوشبختانه کار روکش آسفات، لکه گیری، خط کشی، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سایر خدمات راهداری در جاده های مواصلاتی شهرستان ری به خوبی انجام شده است تا مسافران سفر خوبی در این ایام داشته باشند.

حاجتی در خصوص آغاز فصل سرد سال و تمهیدات اداره راه شهرستان ری نیز بیان داشت: تیم راهداری برای کمک به رانندگان و پاکسازی جاده‌ها در آماده‌باش کامل هستند.

 

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده و دارای سه هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی و ۶۵ کیلومتر آزادراه است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه