مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همزمان با هفته بسیج از 2 کتاب در شهرری رونمایی شد

شهرری – همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس در شهرری رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، کتاب «خواب که تعبیر شد» نوشته «سعید نفر» جانباز و آزاده و کتاب «راهیان نور» نوشته فاطمه کرمانی، سوم آذرماه در نمایشگاه هفته بسیج شهرری رونمایی شد.

سعید نفر در این مراسم با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت گفت: آنچه موجب شد که این کتاب را به رشته تحریر درآورم، بیان گوشه ای از دلاوری های رزمندگان اسلام بود که با هیچ زبانی قابل وصف نیست.

وی افزود: در ابتدا قصدی برای نگارش کتاب نداشتم تا اینکه کلام مقام معظم رهبری پیرامون لزوم بیان خاطرات دفاع مقدس را دیدم و این جمله انگیزه ای شد تا کتاب را در مدت یک سال بنویسم.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در سخنانی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و اهیمت دفاع مقدس یادآور شد: یکی از روش های ماندگاری این بخش مهم از تاریخ معاصر، انتقال وقایع از طریق کتاب به آیندگان است که این دو نویسنده به خوبی و شایستگی این مهم را انجام دادند که قابل حسین است.

وی از انتشارات سمیع به عنوان ناشر این دو کتاب ارزشمند تشکر کرد و از سایر رزمندگان خواست که خاطرات خود را برای نسل های آینده به رشته تحریر درآروند.

در ادامه با حضور «حسین نادری» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و «مصطفی پورامینی» مدیر انتشارات سمیع از این دو نویسنده تجلیل شد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه