مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افتتاح ۳ خانه هلال ری

باحضور فتحی مدیرعامل استان وجمعی از اعضاء شورای معاونین و معاون اوقاف شهرستان ری تعداد ۳ خانه هلال در محله های کم برخوردار امام زاده سیده ملک خاتون (س)، امام زاده هادی(ع)و امام زاده ابوالحسن(ع)افتتاح گردید .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ری، با حضور مدیر عامل ، معاون داوطلبان و مسول خانه های هلال جمعیت هلال احمر استان و معاون اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان تعداد ۳ خانه هلال در محله های کم برخوردار افتتاح شد.
فتحی در این خصوص گفت: ما در جمعیت هلال احمر بدون توجه به نژاد ، قومیت، دین و مذهب، رنگ پوست و بدون هیچ چشمداشتی در همه امور در حال ارائه خدمات به نوع بشر و هموطنان از نقاط مختلف دنیا هستیم .
وی در ادامه افزود جمعیت هلال احمر  در قریب به ۱۰۰ سال فعالیت اجتماعی همیشه کمک رسان اتباع از  کشورهای مختلف جهان بوده و امروزه با افتتاح خانه های هلال باب جدیدی از همکاریها در کنار خانه های اوقاف و بهزیستی وکمیته امداد امام(ره)فعالیت خود را در بخشهای آموزشی و امدادی وحمایتی ومشکلات اجتماعی در جهت توانمند سازی محله های کم برخوردار و آماده ساختن اقشار مختلف جامعه برای مواجه با مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی گام برمی دارد .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران  بیان کرد یکی از وظایف ما آماده سازی مردم و آموزش همگانی مردم است و در ۲۰۲۰ منطقه کم برخورد در نقاط مختلف کشور که بخشی از آن نیز به عهده هلال احمر میباشد با عنوان خانه های هلال گامهای موثری برداشته شده و امید است این روند افزایشی ادامه دار باشد و بتواند در جهت آماده سازی اقشار مختلف مردم در رویارویی با سوانح و حوادث احتمالی مفید واقع شود .
در این مراسم مسئولین خانه های هلال ضمن  اعلام همکاری مستمر با جمعیت هلال احمر تمایل خود را برای پیشبرد اهداف اصلی جمعیت که همان آموزش و توانمند سازی مردم با برگزاری دوره های آموزشی است را اعلام آمادگی کردند.
در پایان احکام مسولین خانه های هلال توسط مدیر عامل جمعیت هلال استان تهران ابلاغ گردید .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه