مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دعوت ازسه بسکتبالیست شهرری به اردوی تیم ملی

شهرری -سعید داورپناه، مهدی کامرانی و سجاد مشایخی سه بسکتبالیست ارزنده این شهرستان برای آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۲۳ به اردوی تیم ملی بزرگسالان بسکتبال دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،مهدی صمدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال در شهریورماه ۱۴۰۲  برگزار خواهد شد که مرحله گروهی در اندونزی، ژاپن و فیلیپین و مرحله نهایی در شهر مانیل، پایتخت فیلیپین انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی، عضو باشگاههای لیگ برتر کشور و المپیکی هستند،افزود: این برای نخستین بار است که در تاریخ جام جهانی رقابت‌ها در بیش از یک کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: شهرستان ری، سه پایگاه قهرمانی شامل ۲ پایگاه زیر نظر اداره ورزش و جوانان و یک پایگاه نیز مربوط به آموزش و پرورش دارد که در مجموع ۲۵۰ ورزشکار آقا و بانو اهل شهرری در این رشته ورزشی  فعالیت می کنند.

صمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۵۰ هیات ورزشی با ۱۵ هزار ورزشکار بیمه شده در این شهرستان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت می کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه