مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 230 هزار ماسک تقلبی در شهرری

شهرری -فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: تیم عملیاتی پلیس امنیت این فرماندهی با رصدهای میدانی و اقدامات خاص پلیسی، موفق به شناسایی یک واحد صنفی (عطاری) می‌شوند که داروهای غیرمجاز از جمله متادون تهیه و توزیع می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با هماهنگی های قضایی تیم عملیات پلیس امنیت فرماندهی شهرستان ری با حضور در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه یک نفر دستگیر و در بازدید از محل  یکهزار و ۳۳۳ عدد قرص متادون و ۲۶ لیتر شربت متادون کشف؛ و این واحد پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضایی شده است، اظهار داشت: داروهای غیرمجاز کشف شده با دستور قضایی تحویل معاونت غذا و داروی شهرستان ری شد.

کشف ۲۳۰ هزار ماسک تقلبی در شهرری

این مسئول خاطرنشان کرد: برابر اخبار واصله در خصوص تولید ماسک های غیرمجاز در کارگاهی در شهرستان ری، با توجه به حساسیت موضوع سریعا تیمی از عوامل پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان در محل حاضر و با تحقیقات و رصدهای میدانی مشخص شد خبر صحت داشته و مالک کارگاه با استخدام افرادی به تولید انبوه ماسک های تقلبی و بدون مجوز می پردازد.

جلیلیان افزود: با هماهنگی های قضایی مالک کارگاه دستگیر و در بازدید از محل تعداد ۲۳۰ هزار ماسک یک بار مصرف تقلبی، آماده عرضه به بازار به همراه مقادیر قابل توجهی از وسایل و تجهیزات اولیه تهیه و تولید ماسک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه کارگاه موصوف پلمپ شد، اضافه کرد: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

دستبند پلیس بر دستان سارق فراری خودرو در شهرری 

جلیلیان ادامه داد: شب گذشته واحدهای گشت کلانتری ۱۳۱ شهرری در حال گشت زنی یک دستگاه خودروی پراید با یک نفر راننده به پلاک شهرهای شمالی کشور و مشاهده، که راننده به محض رویت مامورین از محل متواری می شود.

وی اضافه کرد: در استعلام گیری از پلاک خودرو مشخص می‌ شود،  خودرو مسروقه بوده ولی به دلیل موقعیت مکانی واحد گشت نسبت به خودروی مسروقه،  تعقیب و گریز میسر نبوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری سارق و کشف خودروی مسروقه در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت، با رصد های میدانی، اقدامات تخصصی و به کارگیری تجهیزات پلیسی محل حضور سوژه مورد نظر شناسایی شد.

جلیلیان گفت: پس از هماهنگی های قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر و خودروی مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت بود،  یادآور شد: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و پنج بخش و ۶ شهر در جنوب تهران واقع شده است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه