مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اسب دزد های قیامدشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت اسب دزدهای قیامدشت خبر داد و گفت با تحقیقات پلیسی راز مردان اسب دزد فاش شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اسب از عشایر و دامداران روستای چهلقز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 174 قیامدشت قرار گرفت. با رصدهای میدانی و تحقیقات خاص پلیسی مشخص شد 3 مرد با همکاری و همدستی یکدیگر، اسب‌های دامداران و عشایر این منطقه را سرقت که هویت و مخفیگاه متهمان و شگرد این سارقان در بررسی‌های پلیسی فاش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز کرد: با شناسایی مخفیگاه سارقان به دست آمد، سارقان با سرقت اسب ها آن را به مخفیگاهشان انتقال و هم اکنون 3 راس اسب در این مکان موجود است که بلافاصله نتیجه بررسی ها پلیس در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان کرد: پس از هماهنگی های قضائی تیم عملیات کلانتری قیامدشت به مخفیگاه سارقان اعزام و طی یک عملیات ضربتی اعضای این باند را دستگیر و در بازدید از این محل 3 راس اسب مال باختگان کشف شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه متهمان همگی از افراد سابقه‌دار هستند، اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به 5 فقره سرقت معترف و کشف سایر جرائم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

منبع پایگاه خبری پلیس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه