مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری آدم ربایان در شهرستان ری /50 میلیارد ریال نوشت افزار قاچاق کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری از انهدام باند قاچاق انسان و آدم‌ربایی و همچنین تعطیلی ۲ سوله نگهداری نوشت‌افزار خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیاردریال خبرداد و گفت: همچنین سوله نگهداری ۵۰۰ تن مواد اولیه پتروشیمی در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پیرو اخبار واصله مبنی بر آدم ربایی و قاچاق اتباع کشور افغانستان در محدوده حسن آباد فشافویه و انتقال آنها به مکانی نامعلوم، رصد اطلاعاتی و پیگیری موضوع در دستور کار عوامل پاوا فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در پی جویی های اطلاعاتی محرز شد شخصی از اتباع افغانستان با اقوام خود در تهران تماس گرفته و اظهار داشته قاچاقچیان انسان در قبال آزادی وی مبلغ ۱۰ میلیون تومان را طلب کرده اند.

این مسئول ادامه داد: با سرنخ های بدست آمده و تحقیقات شبانه روزی در کمترین زمان ممکن محل نگهداری اتباع ربوده شده در پاکدشت، مشخص و با هماهنگی دادستان شهرستان ری در یک عملیات ضربتی به مخفیگاه ربایندگان و قاچاقچیان ورود و موفق به دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان انسان شدند، که همزمان ۲ نفر تبعه در بند مجرمان نیز بودند.
جلیلیان اضافه کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

پلمب ۲ سوله نگهداری نوشت افزار خارجی فاقد مدارک گمرکی

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از پلمب ۲ واحد سوله نگهداری نوشت افزار خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیاردریال در این شهرستان خبر داد.
جلیلیان گفت: در اجرای طرح بازدید و سرکشی از انبارها، باراندازها و شهرک‌های صنعتی، رییس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری با پشتیبانی معاونت عملیات و یگان امداد در قالب ۳۰ تیم خودرویی و موتوری با حضور معاون دادستان، رییس گشت تعزیرات حکومتی، بازرسان صنعت معدن تجارت و بازرسین اتحادیه انبار ها در بزرگراه امام رضا (ع)  روستای عباس آباد علاقبند ۲ سوله که تحت پوشش واحد تولیدی محل نگهداری نوشت افزار بود؛ شناسایی شد.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این محل مقادیر زیادی نوشت افزار خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال کشف که با دستور مقام قضایی اموال مکشوفه در محل توقیف و هر ۲ انبار پلمب و در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

 

این مسئول همچنین از تعطیلی سوله نگهداری ۵۰۰ تن مواد اولیه پترو شیمی، تحت پوشش واحد تولیدی خبر داد و گفت: در اجرای طرح بازدید و سرکشی از انبارها ، باراندازها و شهرک‌های صنعتی در منطقه مهدی آباد یک سوله که تحت پوشش واحد تولیدی اقدام به دپو مواد اولیه پترو شیمی کرده بود شناسایی و در بازرسی از محل حدود ۵۰۰ تن مواد اولیه کشف شد.

جلیلیان یادآور شد: با دستور مقام قضایی اموال مکشوفه که حدود ۲۰۰ میلیار ریال ارزش داشت توقیف، محل پلمب و در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه