مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گشت مشترک تعزیرات و پلیس امنیت اقتصادی در انبار‌های شهرستان ری

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات شهرستان‌های استان تهران از تبدیل برخي واحد‌های تولیدی به انبار‌های دپوی کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری بهمن حسن بیگی در حاشيه بازديد گشت مشترک تعزیرات حکومتي شهرستان هاي استان تهران ، پلیس امنیت اقتصادی و دادستاني شهرستان ري از شهرک صنعتي کاوه در بخش خاوران شهرستان ري افزود : در بسیاری از شهرک های صنعتی، واحدهای تولیدی بدون اخذ مجوز از مراجع قانوني و دور از دید کارشناسان ، به انبار دپوی کالاهای مختلف با هدف افزایش قیمت کالا و اخلال در بازار اقدام مي کنند.

وي با اشاره به اينکه کالاهاي احتکار شده در اين انبار ها عمدتا در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است و امکان رهگيري آنها ميسر نيست ، گفت : بر طبق قوانين حاکم بر نظام صنفي کشور هيچ از واحد هاي توليدي مستقر در شهرکهاي صنعتي با توجه به اينکه از امکانات دولتي و يارانه اي به منظور توليد کالا و اشتغال بهره مند هستند، بدون اخد مجوز از مراجع قانوني حق تغيير کاربري و تبديل به انبار کالا را ندارند.

رئیس گشت های مشترک تعزیرات شهرستان های استان تهران اظهار داشت : فعاليت اين انبار ها احتکار کالاي کاچاق محسوب مي شود و تمامي اين انبارها پلمب و پرونده آنها براي رسيدگي و تخلف صورت گرفته به دادستاني شهرستان ري ارجاع خواهد شد.

شهرستان ري با دارا بودن 2 هزار و 700 انبار به ثبت رسيده در سامانه جامع انبار ها به عنوان قطب انبارهاي کشور به شمار مي رود.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه