مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار تهران: ارتباط خط ۶ مترو از شهرری به سمت ورامین ایجاد می‌شود

شهردار تهران گفت: پس از تکمیل خط 6 مترو، برای رفاه حال شهروندان از ایستگاه‌های این خطوط در شهرری به خطوط ریلی ورامین دسترسی ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بازدید از ایستگاه متروی در حال ساخت میدان حضرت عبدالعظیم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز افتتاح ایستگاه شهید رضایی را داشتیم که در امتداد بهره برداری از ایستگاه‌های خط ۶ انجام شد و در ادامه از ایستگاه‌های این خط بازدید به عمل آمد.

وی گفت: پس از تکمیل ایستگاه‌های خط شش، مسیر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه پیدا می کند و ارتباط با خط یک مترو همچنین با خطوط ریلی راه آهن ورامین، به منظور تسهیل دسترسی مسافران ورودی و خروجی ایجاد خواهد شد.

شهردار تهران در ادامه بیان کرد: امیدوار هستیم با تکمیل کار بتوانیم ایستگاه‌های متعددی را به شکل هر ماه یک افتتاح داشته باشیم و با تکمیل خطوط شش و هفت به بهره برداری حداکثری برسیم و بتوانیم به توسعه خطوط جدید بپردازیم.

زاکانی درخصصوص ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم(ع) تصریح کرد: کارهای سخت افزاری این ایستگاه در حال انجام است و امیدوار هستیم با سرعت دهی به این پروژه خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.

خط ۶ مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۳۸ کیلومتر  با ۳۱ ایستگاه است که ۱۲ ایستگاه این خط افتتاح شده و ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم (ع) در میدان شهرری یکی از ایستگاه‌های این خط است که پس از بهره برداری باعث سهولت دسترسی به منطقه خواهد شد و با توجه به اینکه روند ساخت این پروژه نیاز به تسریع داشت امروز پس از افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط ۶، شهردار تهران از این ایستگاه بازدید و بر تسریع عملیات عمرانی آن تاکید کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه