مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۶ واحد متخلف پرورش قارچ شهرستان ری به مراجع قضایی معرفی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: ۲۶ واحد پرورش قارچ به دلیل انحراف از طرح و تغییر کاربری زراعی و باغی طی هفته گذشته به مراجع قضایی معرفی شد.

جبرئیل برداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این واحدها دارای پروانه تاسیس پرورش قارچ در سطح شهرستان ری بودند که به دلیل انحراف از طرح به سایر کاربری های مانند انبار و سوله توسط بازرسان اداره جهاد کشاورزی شناسایی و صاحبان آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه پایش واحدهای تولیدی کشاورزی به صورت مستمر و هوشمندانه در شهرستان ری انجام می شود، خاطرنشان کرد: متخلفان باید بدانند که بازرسان جهاد کشاورزی به همراه کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی و اداره منابع طبیعی در راستای رسیدگی به پرونده های تبصره چهار با هرگونه تخلف و ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می کنند.

برداری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی، افزود: طرح هایی مانند ساخت کارخانه پرورش قارچ نباید بهانه ای برای تغییر کاربری اراضی توسط افراد سودجو و متخلف شود.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی شهرستان ری با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می کند.

برداری اضافه کرد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه