مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نشست جمع‌بندی نظارت میدانی از شهرستان ری فردا برگزار می‌شود/ ۳ و نیم درصد از بودجه کل کشور به حوزه فرهنگی اختصاص پیدا کرده است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جریان نظارت میدانی از شهرستان ری آسیب‌ها، نقاط ضعف و قوت را احصاء کردیم و مقرر شد فردا در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نشست جمع‌بندی نظارت میدانی از این شهرستان برگزار شود.

مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  در تشریح نظارت میدانی کمیسیون متبوع خود از شهرستان ری، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی این توفیق را داشت که آستان حضرت عبدالعظیم(ع) را زیارت کند و نظارت میدانی از شهرستان ری داشته باشد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی در آغاز نظارت میدانی خود برای بازدید از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی ، ورزش و جوانان و نیز میراث فرهنگی شهرستان ری به سه گروه تقسیم شدند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی خصوصا ساکنین مناطق محروم کشور حق زیادی بر گردن نظام و مسئولان دارند، عنوان کرد: مردم شهرستان ری دارایی‌ها و استعدادهای بسیار زیادی دارند که به کارگیری آن نیازمند تلاش مسئولان  است.

وی با اشاره به اینکه حضور نماینده خوبی مانند آقای یزدی‌خواه باعث شده تا راه برای نظارت میدانی از شهرستان ری هموار تر شود، افزود: در جریان این نظارت میدانی آسیب‌ها، نقاط ضعف و قوت را مشاهده کردیم و مقرر شد فردا در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نشست جمع‌بندی نظارت میدانی از شهرستان ری برگزار شود. امیدواریم اقدامات خوبی داشته باشیم و مردم اثر این نظارت میدانی را مشاهده کنند.

آقا تهرانی با بیان اینکه دولت فعلی با مجلس و مردم همراه است و مسائل مطرح شده در نشست جمع‌بندی نظارت میدانی از شهرستان ری را با وزرا و مسئولان مربوطه در میان می‌گذاریم، گفت: درصورت نیاز می‌توانیم وزار را به شهرستان ری دعوت کنیم تا مسائل و مشکلات را از نزدیک مشاهده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از متولیان ساخت ضریح حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از جمله آیت الله ری شهری، مسئولان مربوطه، آقای فرشچیان و سایر هنرمندان تشکر کرد، عنوان کرد: در لایحه بودجه سال جاری بودجه حوزه فرهنگی از نیم درصد به 3 و نیم درصد کل بودجه ارتقاء داده شده تا بهتر و بیشتر به این بخش رسیدگی شود./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه