مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۴۱ هزار قطعه لوازم‌ خودرو قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد در ری

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف ۴۱ هزار قطعه لوازم‌یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از انبارهای شهرستان ری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ریاحمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۴۱ هزار قطعه لوازم‌یدکی خودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این میزان کالای قاچاق در گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل اطلاعات جنوب تهران کشف شده است.

وی گفت: مأموران اداره کل اطلاعات جنوب تهران و اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران حین بازرسی از انباری واقع در شورآباد تعداد ۴۱ هزار و ۳۷۰ عدد انواع تسمه و دینام خودرو قاچاق  به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران تأکید کرد: در این بازرسی با تشکیل پرونده برای فرد خاطی جریمه‌ای متناسب با این تخلف تعیین و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

جعفری نسب ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه