مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختصاص ۵ میلیاردتومان برای شبکه آب آشامیدنی روستاهای شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مبلغ پنج میلیارد تومان برای رفع مشکلات شبکه آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان با اولویت‌های موجود اختصاص یافته است.

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و امور خانواده شهرستان ری افزود: مجموعه این شهرستان در تلاش است تا پایان سال ۱۴۰۰ با هماهنگی و همدلی که بین سایر دستگاه ها وجود دارد مشکلات شبکه آب آشامیدنی به خصوص در حوزه روستایی رفع شود.

این مسئول، حذف گاز کلر طی ۱۰ ماه گذشته از شبکه آب آشامیدنی را اقدام مناسبی خواند که در راستای سلامت عمومی صورت گرفت.

وی تاکید کرد: همچنین میزان استفاده از کود شیمیایی در اراضی کشاورزی نیز باید استانداردسازی شود تا به چاه های آب وارد نشود زیرا همه در حوزه محیط زیست مسئولیت دارند و نبایستی سلامت مردم فدای تولید شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر فرهنگ سازی خطرات و مضرات مصرف دخانیات بر سلامت جامعه، خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در سرمای فصل زمستان اقدامی اجتماعی و انسان دوستانه برای افراد آسیب پذیر و بی خانمان صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

توکلی اظهار داشت: در موضوع مقابله با دخانیات همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی ضروری است و در این راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند اقدام به محتوا سازی اقدام و شهرداری ها بوستان بدون دخانیات احداث کنند و همچنین آموزش و پرورش نیز موضوع های تربیتی و آموزشی را در این خصوص مدنظر قرار دهد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: متاسفانه امروز شاهد روی آوردن نوجوانان و جوانان به مصرف دخانیات هستیم که با توجه به مضرات مواد دخانی مخصوصا در زمان شیوع بیماری کرونا، بایستی خطرات مصرف دخانیات بر سلامت مردم و جامعه توسط دستگاه های متولی از طریق فضای مجازی فرهنگ سازی شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه