مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری زوج سارق در دولت آباد شهرری

زوج جوان که به همراه همدستشان با ورود به خانه های شهرری بیش از 2 میلیارد تومان سرقت کرده بودند دستگیر و روانه زندان شدند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ کارآگاه “حیدر گودرزی” سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران گفت: روز 7 دی ماه امسال مردی به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد،  سارقان با تخریب قفل در آکاردئونی آپارتمانم واقع در محله دولت آباد اموالی از قبیل: 500 گرم طلاجات، آینه و شمعدان نقره، اجناس دکوری گران قیمت در مجموع به ارزش تقریبی 7میلیارد ریال سرقت کرده اند.

سرقت 2 مرد و یک زن از خانه های شهر ری

وی عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و در تحقیقات میدانی به دست آوردند که سارقان 2 مرد و یک زن بوده که با استفاده از خودروی سواری 206 به محل سرقت مراجعه کرده اند. یکی از مردان به همراه زن در حالی که صورتشان را با ماسک پوشانده بودند، وارد ساختمان شده و پس از سرقت سوار بر خودرو شده و هر 3 از محل گریخته اند.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی ابراز داشت : تصاویر به دست آمده از متهمان در اختیار تیم تخصصی سرقت منازل این پایگاه قرار گرفت و کارآگاهان موفق شدند یکی از مردان سارق را که پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده بود، شناسایی کنند.

بازداشت سارق سابقه دار در شهرری
این مقام انتظامی تصریح کرد : با شناسایی مخفیگاه این متهم دستور دستگیری وی از مرجع قضائی اخذ و کارآگاهان موفق شدند وی را در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی موفق دستگیر و در بازرسی از آن مکان مقادیری اموال مسروقه و از جمله تعدادی از اموال مال باخته را کشف کنند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان به همسر متهم مظنون و وی را پس از هماهنگی های قضائی به همراه همسرش به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند، افزود: متهمان در بررسی های پلیسی به جرم ارتکابی معترف و اظهار داشتند، با همکاری همدستشان در محل سرقت حاضر و مرتکب سرقت شده اند.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم سوم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر شد، اضافه کرد: در این عملیات نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله اموال مال باخته کشف و طی صورتجلسه ای کلیه اموال کشف شده تحویل مال باخته شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: تا کنون متهمان به 5 فقره سرقت منزل با تخریب قفل در ورودی و بالارفتن از بالکن معترف و اظهار داشتند، سرقت ها را در حوالی شهر ری مرتکب شده اند.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی در ادامه گفت: کلیه مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: اموال کشف شده به مال باختگان تحویل و هر 3 متهم با دستور قضائی روانه زندان شده اند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه