مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تکریم مادران سالخورده شهدا؛ ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک از مقام والای مادران شهید ساکن در این مجموعه تجلیل به عمل آورد.

در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) حسین نصرالله، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و هیات همراه، با حضور در اسایشگاه خیریه کهریزک، از مادران شهدای والامقام انقلاب اسلامی که فرزند دلبندشان در راه دفاع از خاک مقدس کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل شده اند و هم اکنون به دلیل کهولت سن در آسایشگاه خیریه کهریزک بستری هستند ، ادای احترام کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، تکریم خانواده شهدا بویژه مادران سالخورده این غیور مردان همیشه سرافراز وطن را رسالت خود دانست و بر پیگیری و رفع نیازهای درمانی و مراقبتی آنان تأکید کرد .

نصرالله، مادران شهدا را یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف به رفع مشکلات خانواده شهدا است و ما امروز در آسایشگاه خیریه کهریزک هستیم تا علاوه بر ادای احترام به این گرامیان ، در رفع نیازهای اساسی آنان کوشش نماییم .

وی با اشاره به نیازهای فراوان درمانی و نگهداری از مادران سالخورده شهیدان، از تیم پزشکی و پرستاری و پرسنل پرتلاش و خدوم مجموعه کهریزک که در سرویس دهی مناسب و مراقبت شبانه روزی نور چشمان وطن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، تجلیل کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران سرمایه های همیشگی جامعه هستند و ما نیز وظیفه خود می دانیم که از تلاش های مسئولین و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در فراهم کردن رفاه و آسایش سالمندان قدردانی کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه