مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدیر برق کهریزک: قطعی برق گسترده در جنوب تهران نداشتیم

مدیر برق منطقه کهریزک شهرستان ری با بیان اینکه به هیچ عنوان بامداد امروز (شنبه) قطعی برق گسترده در شهر کهریزک، باقرشهر و حسن آباد نداشتیم، گفت: برق یک منطقه کوچک در باقرشهر به مدت ۱۴ دقیقه از ساعت ۲۹ دقیقه بامداد تا ۴۳ دقیقه بامداد قطع شد.

علی شهبازی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: علت اصلی قطع برق بخش کوچکی از باقرشهر بارش شدید باران و وزش باد بود که خیلی سریع برطرف شد.

وی با بیان اینکه برق سازمان بهشت زهرا (س) طی ۲۴ ساعت گذشته بدون هیچگونه اختلالی وصل بوده، بیان کرد: مدیریت روشنایی داخلی بهشت زهرا (س) بر عهده مدیران این سازمان است و ما هیچگونه دخالتی در آن نداریم.

شهبازی همچنین یادآور شد: تامین برق مناطق سمت راستی اتوبان تهران – قم مانند حسن آباد فشافویه، کهریزک و باقرشهر برعهده ما است و تامین برق سمت چپ اتوبان تهران – قم مانند فرودگاه امام خمینی (ره) برعهده اداره برق تهران و رباط کریم است.

معاون مدیرعامل توزیع برق جنوب تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: روز گذشته (جمعه) ساعت ۱۵ یکی از فازهای برق محله بهشتی قطع شده بود که به سرعت وصل شد.

داود رحیمی اضافه کرد: قطعی برق گسترده ای در جنوب تهران گزارش نشده است و برق صنایع و اماکن خاص بزرگ مقیاس مانند سیمان تهران، پالایشگاه و فرودگاه امام(ره) به صورت مستقیم از نیروگاه و تحت نظر اداره برق تهران تامین می شود.

وی تاکید کرد: قطع برق مکانی خاص مانند فرودگاه امام (ره) از محالات است و به هیچ عنوان امکان ندارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه