مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف انبار قاچاق لوازم خانگی به ارزش 4 هزار میلیارد ریال در شورآباد

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به لزوم نصب شناسه کالا بر روی تولیدات لوازم خانگی، گفت: با اقدامات انجام شده در منطقه شورآباد یک انبار قاچاق لوازم خانگی به ارزش 4 هزار میلیارد ریال شناسایی شد.

حمیدرضا دهقانی نیا در یک برنامه خبری در مورد وضعیت مبارزه با قاچاق لوازم خانگی گفت: در حوزه تولید لوازم خانگی نرخ تولید افزایش یافته است و با هماهنگی های انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت اقداماتی در خصوص تولید در حال انجام است تا کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد و نیاز مردم به لوازم خانگی تامین شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق لوازم خانگی باید عرضه، دپو و انبارش کالای قاچاق با خطر پذیری مواجه شود، افزود: این زیرساخت را تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ما فراهم کرده است.

وی با اشاره به لزوم داشتن کد شناسه و رهگیری لوازم خانگی از مبدا تولید بیان داشت: با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی، بازرسین ما در صورت بازدید از یک انبار لوازم خانگی اگر کالاهای موجود در انبار فاقد کد شناسه و رهگیری باشند می‌توانند بر اساس ظن قاچاق،‌پرونده تشکیل بدهند.

دهقانی‌نیا گفت: لذا ضرورت داشتن شناسه کالا برای لوازم خانگی، ما را در مبارزه با قاچاق کالای لوازم خانگی کمک کرده است و بر این اساس می‌توان هم در مبادی ورودی هم در محل دپو و هم در سطح عرضه کالای قاچاق را با خطرپذیری مواجه کنیم.

وی با اشاره اقدامات ستاد قرارگاه مبارزه با قاچاق لوازم خانگی بیان داشت: با همکاری وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و تعزیرات شهرستان ری یک انبار نگهداری کالای قاچاق لوازم خانگی  در منطقه شورآباد شناسایی شد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: براساس برآورد اولیه انجام شده در این انبار نزدیک به 4 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق شناسایی شده است .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه