مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فوتسالیست‌های ایمان در آوردگاه شهرری

تیم ایمان شیراز برای انجام چهارمین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال به مصاف راگا شهر ری می‌رود.

در هفته پنجم رقابت‌های دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه تیم ایمان شیراز میهمان راگا شهرری است.

وضعیت دو تیم در جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات متفاوت است چرا که راگا با ۲ برد، یک شکست و ۶ امتیاز، در مکان چهارم قرار گرفته و ایمان شیراز که اصلا شرایط جالبی ندارد با ۳ شکست و بدون امتیاز، مکان ششم جدول هفت تیمی را به خود اختصاص داده است.

در مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال مردان، ایمان شیراز استراحت داشت و راگا شهرری با نتیجه پرگل ۶-۲ مغلوب مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی شد.

مرتضی کشاورز کاپیتان تیم ایمان شیراز، گفت: تیم تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی در هفته‌ای که گذشت انجام  داد و شرایط مناسبی دارد هر چند بواسطه سه شکستی که در هفته‌های اول تا سوم متحمل شده، بازیکنان از لحاظ شرایط روحی با افتی مواجه شدند، اما انتظار می رود بتوانیم بازی خوبی مقابل راگا داشته باشیم.

او در خصوص تیم راگا حریف این هفته ایمان، بیان کرد: راگا تیم بسیار خوبی را در اختیار دارد و بودن ۶ بازیکن ملی پوش در این تیم نشان از کیفیت تیم راگا دارد، اما این موضوع باعث نمی‌شود که تیم ما نتواند نمایش خوبی مقابل نماینده تهران داشته باشد.

مصطفی کرد و پیام سهرابی قضاوت دیدار راگا شهرری و ایمان شیراز را برعهده دارند.

در گروه دوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ایمان شیراز با تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، مس سونگون، راگا شهرری، کوثر اصفهان، ایمان شیراز و حفاری اهواز همگروه است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.