مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چندگانگی مدیریت حریم، موجب اخلال در روند جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز می شود

فرماندار ری تاکید کرد: منابع طبیعی شهرستان ری با همکاری سایر دستگاه ها از تصرف اراضی ملی بطور جدی جلوگیری و با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی برخورد قاطع کند.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار داشت:موضوع مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استانی و شهرستانی بصورت ویژه پیگیری می شود که نشان دهنده  رویکرد متعهدانه و دلسوزانه  در این حوزه است.

یکی از راهکارهای اساسی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز استفاده از نیروهای متعهد، کارآمد و متخصص در بحث نظارت است تا با بهره گیری این نیروها از معلومات و آگاهی شغلی خود، با افراد سودجو در همان ابتدای کار برخورد شود.

حریم شهرها و روستاها توسط چند نهاد و دستگاه مدیریت میشود و این چندگانگی مدیریت حریم موجب، اخلال در روند جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز می گردد که بایستی این موضوع مهم از طریق تغییر قانون پیگیری شود.

او افزود: تمامی دستگاه های اجرایی با افرادی که بصورت قانونمند درخواست احداث بنا دارند همراهی لازم را داشته باشند و جهاد کشاورزی نیز در راستای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی، در یک نقطه از شهرستان زمین هایی که قابلیت کشت ندارند را شناسایی و برای آن طرح های اشتغال زا ارائه کند.

منابع طبیعی شهرستان ری با همکاری سایر دستگاه ها از تصرف اراضی ملی بطور جدی جلوگیری و با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی برخورد قاطع کند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه