مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تغییرات مدیریتی در هیات‌های ورزشی شهرستان ری انجام می‌شود

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری اعلام کرد که برای تقویت ورزش این شهرستان تغییرات اساسی در سطح مدیریت هیات ورزشی وجود دارد.

حامد ملک محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان ری از دیرباز بیشترین کسب مدال های المپیکی را به خود اختصاص داده است که در چند سال اخیر برخی مدیران بیشتر نام مسئولیت خود را یدک می کشند تا اینکه کاری برای رونق ورزش این شهرستان انجام دهند.

وی با بیان اینکه هیچ شهرستانی در کشور نتوانسته بیشترین سهمیه در المپیک را کسب کنند، خاطرنشان کرد: در المپیک های گذشته شاهد حضور هفت تا ۱۰ ورزشکار از شهرستان ری در مسابقات المپیک بودیم که این موضوع در مسابقات ۲۰۲۰ توکیو تنها ۲ سهمیه در بستکبال تیمی(سجادمشایخی) و کاراته(حمیده عباسعلی) قطعی شده است.

به گفته معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری؛ تا کنون ورزشکاران این منطقه ۸مدال مختلف را از پیکارهای المپیک برای کشورمان کسب کرده اند.

ملک محمدی با بیان اینکه شناسایی پتانسیل، استعدایابی، آموزش داوری و مربی گری در بسیاری از هیات ها مغفول مانده است افزود که در آینده ای نزدیک با ورود به این بخش به کاستی های آنها رسیدگی خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه با شیوع کرونا بسیاری از فعالیت ها ورزشی در این منطقه تعطیل و یا نیمه تعطیل در آمده است گفت: رشته های مختلفی از جمله رزمی، بدنسازی ها، تی آر ایکس، استخر ها، ناجیان نجات غریق، کاراته زیان های زیادی را دیده اند که از طریق ستاد ملی کرونا و دولت نیز از این مجموعه ها حمایت کرد.

این مربی و پیشکسوت ورزشی به فعالیت رشته جودو نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به تعلیق بودن این ورزش نیاز است تا برگزاری مسابقات لیگ جودو، جایزه بزرگ و سایر مسابقات داخلی برگزار شود تا سطح آمادگی ورزشکاران حفظ شود.

وی تصریح کرد: در شرایط شیوع کرونا در سطح جهان مسابقات گرند اسلم جودو در کشور های مجارستان و ژاپن در حال انجام است.

براین اساس حدود یک هزار باشگاه آبی و چند منظوره در این شهرستان فعالیت دارند، که سال گذشته بیش از ۲۴ هزار ورزشکار سازمان یافته از خدمات این نهاد ورزشی بهره مند شدند.

شهرستان ری در جنوب تهران واقع شده که سرانه ورزشی آن برای هر شهروند بیش از ۵۰ سانتی متر است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه