مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سوخت مراکز بهبودی معتادین تأمین شد

سوخت مراکز اقامتی میان مدت نگهداری و بهبودی معتادین متجاهر شهرستان ری تا پایان سال جاری تامین شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد رضا خدابخشی با اعلام خبر بالا تصریح کرد: با پیگیری و رایزنی های انجام شده توسط معاونت پیشگیری بهزیستی ری و با هماهنگی مدیر بخش داخلی شرکت ملی نفت شهرستان ری سوخت مراکز میان مدت اقامتی نگهداری معتادین متجاهر بهزیستی شهرستان ری تامین شد.

مدیر بهزیستی شهرستان ری در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از مراکز ترک اعتیاد در حاشیه شهر و یا اطراف روستاهای شهرستان واقع اند و سرمای بیشتری در آنجا وجود دارد از این پس بیماران و مراجعین، هوای سرد زمستان را تجربه نخواهند کرد و این باعث می شود آنان برای رفع مشکل و بیماری خود کمتر  به مخاطره بیفتند.

این مدیر در پایان با بیان اینکه بهزیستی وظیفه دارد تا شرایط اقامت در مراکز شبانه روزی را تسهیل کند، خاطرنشان کرد: ارگان ها و دستگاه های اجرایی شهرستان و منطقه هر کدام به فراخور امکانات و منابع خود می توانند در روند تلطیف فضای معنوی جامعه که توسط قانونگذار بر عهده بهزیستی است، موثر باشند و این کار شرکت ملی نفت، نمونه ای روشن و بارز از این حرکت و کمک به بهزیستی در راستای ایفای وظایف قانونی است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه