مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کلاهبرداری با فروش قبر

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که با فروش قبور امامزاده های ابن بابویه ، حضرت عبدالعظیم حسنی و … 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از خبرگزاری پلیس ، سرهنگ کارآگاه “حیدر گودرزی” گفت: تعدادی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و در اظهارات مشابهی اعلام داشتند، با فردی به نام وحید که خود را متولی تمام قبور در منطقه شهر ري معرفی می کرده آشنا شدیم که او به ازای فروش یک قطعه قبر در محوطه هاي امامزاده هاي حضرت عبدالعظيم حسني(ع)، ابن بايويه ، امامزاده عبداله و…  مبالغ هنگفتی را اخذ و متواري شده است .

وی بیان داشت: پس از بررسي هاي صورت گرفته از سوي اداره اوقاف شهرستان ري مشخص شد قبور فروخته شده به متقاضیان تحويل شده اما مبالغ واریزی به حساب اداره اوقاف شهرستان ري بسيار جزئي بوده که با طرح شکايت شهروندان و اداره اوقاف شهرري، شناسايي و دستگيري متهم از سوي مرجع قضائي به پايگاه نهم پلیس آگاهي ارجاع شد.

سرهنگ گودرزی گفت : کارآگاهان با تحقیق از مال باختگان و تجمیع تمامی سرنخ ها موفق می شوند هویت متهم و مخفيگاهش را در شهرستان ري شناسايي و در یک عمليات پليسي وی را دستگير کنند .

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت : وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود معترف و اظهار داشت بالغ بر20 ميليارد ریال از افراد مختلف به بهانه فروش قبور دراماکن زيارتي شهرستان ري کلاهبرداری کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح وحید پرونده به مرجع قضائي ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.#

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه