مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر حفظ اراضی کشاورزی و برخورد با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حفظ اراضی کشاورزی در شهرستان ری بعنوان یک اولویت قرار دارد و تمامی دستگاه های اجرایی این اولویت را در دستور کار قرار داده و با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز بطور قاطع برخورد کنند.

حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: در موضوع ساخت و سازها در شهرستان ری رویکرد به نحوی است که شرایط برای فعالیت تولیدکنندگان واقعی مهیاست و در مقابل با افراد سودجو و متخلف بصورت قاطع برخورد میشود.
معاون استاندار تهران افزود: برخی افراد سودجو بر این باورند که در سال پایانی دولت فضا برای سوء استفاده فراهم است اما مجموعه مدیران شهرستان ری تا آخرین روز دولت بصورت جدی پیگیر امور و اجرای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز هستند.
توکلی کجانی بیان داشت: خوشبختانه دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان ری تعامل بسیار خوبی با دستگاه های اجرایی دارند و استفاده از این ظرفیت برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اثرگذار است.
وی گفت: یکی از بندهای مهم سند توسعه شهرستان ری، توسعه کشاورزی در کنار سکونتگاه هاست و در این راستا می توان بخش قلعه نو را بعنوان پایلوت قرار داد زیرا این بخش در حوزه کشاورزی پویا می باشد بطوریکه در زمینه کشاورزی در سطح استان و کشور دارای رتبه است.
معاون استاندار تهران افزود: تولیدگنندگان در قالب فعالیت های کشاورزی و تولید محصولات زراعی می توانند در بخش قلعه نو سرمایه گذاری کنند و قطعا با این افراد همکاری لازم صورت می گیرد.
فرماندار ری خاطر نشان کرد: تمامی بخشداران، شهرداران، دهیاران و دستگاه های مربوطه، پرونده های ساخت و سازهای غیرمجاز را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه