مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر حفظ اراضی کشاورزی و برخورد با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حفظ اراضی کشاورزی در شهرستان ری بعنوان یک اولویت قرار دارد و تمامی دستگاه های اجرایی این اولویت را در دستور کار قرار داده و با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز بطور قاطع برخورد کنند.

حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: در موضوع ساخت و سازها در شهرستان ری رویکرد به نحوی است که شرایط برای فعالیت تولیدکنندگان واقعی مهیاست و در مقابل با افراد سودجو و متخلف بصورت قاطع برخورد میشود.
معاون استاندار تهران افزود: برخی افراد سودجو بر این باورند که در سال پایانی دولت فضا برای سوء استفاده فراهم است اما مجموعه مدیران شهرستان ری تا آخرین روز دولت بصورت جدی پیگیر امور و اجرای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز هستند.
توکلی کجانی بیان داشت: خوشبختانه دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان ری تعامل بسیار خوبی با دستگاه های اجرایی دارند و استفاده از این ظرفیت برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اثرگذار است.
وی گفت: یکی از بندهای مهم سند توسعه شهرستان ری، توسعه کشاورزی در کنار سکونتگاه هاست و در این راستا می توان بخش قلعه نو را بعنوان پایلوت قرار داد زیرا این بخش در حوزه کشاورزی پویا می باشد بطوریکه در زمینه کشاورزی در سطح استان و کشور دارای رتبه است.
معاون استاندار تهران افزود: تولیدگنندگان در قالب فعالیت های کشاورزی و تولید محصولات زراعی می توانند در بخش قلعه نو سرمایه گذاری کنند و قطعا با این افراد همکاری لازم صورت می گیرد.
فرماندار ری خاطر نشان کرد: تمامی بخشداران، شهرداران، دهیاران و دستگاه های مربوطه، پرونده های ساخت و سازهای غیرمجاز را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.