مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شناسایی کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی در ری/ بیش از 2 میلیارد ریال کالای تاریخ گذشته کشف شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از شناسایی کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 2 میلیارد ریال کالای تاریخ مصرف گذشته در ری کشف شد.

لطف‌الله ستاره، رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ظهر امروز بازرسان اتاق اصناف در بخش قلعه موفق به شناسایی کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی شدند که در محیطی نامناسب به صورت روزانه ۳۰ هزار ماسک تولید می‌شد.

وی افزود: در کارگاه فوق، ماسک بدون شرایط استریل تولید می‌شد، اما در بسته‌بندی‌هایی با لیبل استریل به داروخانه‌ها عرضه می‌شد، از این رو، این انبار با موجودی ۸۰ هزار ماسک به دستور مقام قضایی و توسط بازرسان اتاق اصناف قلعه نو پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تصریح کرد: در بخش دیگری از بازرسی‌های امروز یک انبار در شورآباد کهریزک با موجودی دو هزار و 760 قوطی نوشابه گازدار و ۶۹۵۰ بطری یک لیتری ماءالشعیر تاریخ مصرف گذشته کشف و این انبار متخلف نیز با دستور مقام قضایی پلمب شد.

ستاره بیان کرد: مقدار ۷۷۶ پاکت شیر و ۷۰۰ کارتن چیپس و پفک نیز در بازرسی از انبارهای بخش کهریزک کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این چیپس و پفک‌ها در برخی سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شد که طی بازرسی‌های صورت گرفته، محل دپوی این کالاهای تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه